Pagina's

donderdag 1 maart 2018

Russell Hobbs Slowcooker goedkoopst





De Russell Hobbs slowcooker 3,5 l kan je nu bemachtigen voor nog net geen 20 euro inclusief porto! (Normaal is die 40 - 50 euro, google maar). Hij is tm 14-3-2018 in een sale bij Vente Exclusive. Als je mijn link gebruikt  https://www.vente-exclusive.com/r/Elles+Groenendijk_Hz6-Bs   krijg je een welkomstmail met daarin een code voor 10 euro extra vriendenkorting. Voor je eerste bestelling hoef je geen porto te betalen. Dus, dan ga je naar de verkoop van de russell hobbs spulletjes, doe je een slowcooker van 29,90 in je mandje, vult je kortingscode in, en voila: je krijgt m binnenkort thuisgestuurd voor die 19,90 zonder extra porto! Ik word daar natuurlijk ook blij van, want de korting die jij krijgt, krijg ik ook als ik snel iets bestel!

(deze slowcooker is die van 3.5 liter. Zowel de searing als de chalkboard is er. Ik heb deze allebei, en ben het meest fan van de searing, omdat hij veel minder zwaar weegt (de chalkboard heeft een stenen binnenpan, de searing een metalen). Ze hebben ook die van 6,x liter en ook andere kookdingen, stoompannen en multicookers enzo, maar die zijn allemaal duurder natuurlijk.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten